MICE & KORPORÁTNÍ AKCE

Velký Sál eventového prostoru Empire Hall nabízí 1100 m2 ploch v elegantním stylu Art Decó.

THE EMPIRE HALL je ideálním místem pro pořádání asociačních nebo korporátních akcí s maximální kapacitou 950 hostů.

Skládá se z Velkého sálu a jeho Galerie, Malého sálu, Foyer a technického zázemí.

K nejčastějším typům akcí zde patří konference, obchodní prezentace, tiskové konference, gala večeře, korporátní a vánoční akce a módní přehlídky. THE EMPIRE HALL je vhodná i pro menší kompaktní výstavy luxusního zboží, jako jsou klenoty, hodinky, umělecké předměty, dále módní oblečení, obuv a doplňky těch nejprestižnějších značek.

Catering

Na prvním a druhém patře Foyer je dostatek prostoru pro umístění registrace účastníků akce, šaten, kontrolních stanovišť i pro podávání uvítacího občerstvení.

Zatímco hlavní část programu akce může probíhat ve Velkém sále, na jeho Galerii a v přilehlém Malém sále lze realizovat separátní programy pro další dvě skupiny hostů, nebo zde může být umístěn například catering akce.